fredag den 8. juni 2012

08/06/2012



ja, jeg har sommerferie. det fik jeg onsdag klokken 12:30, eller der gik jeg ud fra hallen med 7 klasser svedende 1.g'ere til skriftlig engelsk. jeg kunne simpelthen ikke bruge 4 timer på opgaven, det tog max to, og så spisning og udflugt med min varmepude til mikroovnen. jeg skrev præcis 900 som vi måtte og inddelte spørgsmålene, alt for perfektionistisk! onsdag så jeg også min kæreste igen efter fem dage væk fra ham. vi rykkede rundt på mit værelse, og det er egentlig ret hyggeligt nu.. i går var jeg i København for at købe min fødselsdagsgave, et par valgfri sneakers, valget faldt på de multiseje nike free i en sej farve, dem ser i senere. i søndags var jeg til afdansningsbal (se billede 2) og mandag drog jeg mod Helsinge til surpriseparty for en veninde der kom hjem fra USA, lækkert! nød dagen med min anden veninde deroppe, tirsdag tog jeg hjem igen og hyggede bare.. i dag skal jeg arbejde far 15 til 18.30 og i morgen fra 8 til 14:30 og så skal jeg servere fra 17-24 .. hård da! og så siger vi tak til det ih så dejlige sommervejr....

Ingen kommentarer: