onsdag den 23. maj 2012

23/05/2012

ja, jeg kørte ham i indkøbsvogn fra kirken til restauranten og han nød det! jeg fik også hjælp fra to stærke drenge!

Jeg har igen ikke fået blogget i lang tid, men nu kommer jeg tilbage igen! Maj har bare været stressende! Så i får lige en update! Der har været eksamensprojekt i drama, hvor jeg havde en 57 siders replikker med min hovedrolle, dog gik det godt, og jeg har nu fået 12 i drama!! 
Vi fik karakterer i går og jeg er dejligt tilfreds! I dag har vi fået vores eksamener at vide, og jeg skal ikke op i nogle, jeg ved det bliver trist næste år, men den tid den sorg! :D
Maj har også bud på min søde brors konfirmation, han var så fin og jeg fik hygget med mine kusiner og fætre fra Norge, jeg har også været med til konfirmation hos min kærestes kusine og hun var godt nok også fin! I sidste weekend var jeg også på camping og om torsdagen fejrede vi min kærestes fødselsdag (hurra). I lørdags var vi til konfirmation hos nogle af vores venner, hvor jeg havde mine nye skønheder på, som i får at se senere og der var endnu en smuk konfirmand!  
 Lige nu sidder jeg og skriver DHO, som jeg har gjort siden mandag, jeg har nu 3 sider ud af 5-8, så det går fremad. Udover det har ugen budt på tandlæge (avav) og månedsdag med min søde kæreste (hjerte).. På lørdag er det min fødselsdag og jeg skal fejre den med vores pinseklub, som består af min familie og fire andre (blandt andet min kærestes), vi skal cykle 25 kilometer og nyde det gode vejr, spise lækre sandwiches, kager og is (undtagen mig, som ikke kan tåle mælk) 

Det var lidt for nu, nyd vejret! :*

Ingen kommentarer: