lørdag den 14. april 2012

fredag d. 13


billedet har ikke noget med noget at gøre, det er bare monster fedt! 
men i går havde jeg verdens bedste fredag d. 13! skolen gik hurtigt, jeg fik et 12-tal i fransk, fik bestilt mine drømmesko(!!!), fik købt en sød kjole og en lækker trøje for 200 kroner.. er tre kjoler meget på en uge? så var jeg til den ultimative koncert med DRAKE og tinie tempah som opvarmning! Drake var fantastisk og vild, altså det var virkelig stort!! vi stod i kø i lidt over en time og for at komme til enden af køen gik vi om tre(!!!) hjørner! men det var det hele værd! og klokken halv et da vi sad i toget fik salome sin første gave, et fødselsdagskort og en muffin! hun havde nemlig fødselsdag, så der blev sunget "It's my birthday, i'll get high if i want to" - men jeg var hjemme i min seng klokken to - halv tre. 
jeg vågnede halv tolv og nu skal jeg til at gøre mig klar til Hollywood middag <3

Ingen kommentarer: