onsdag den 18. april 2012

18/04/2012



i får lige et hurtigt outfit fra i dag - jeg har cheap monday og min gant skjorte på. i dag har jeg haft 4 timer, så jeg var hjemme allerede halv et og ellers har jeg intet lavet i dag, udover at spise vingummibamser og læse blogs. i morgen har jeg timer til halv fire, arbejde fra fire til halv syv og så skal jeg hjem til min kæreste i et par timer og så hjem og pakke til weekenden. 
i weekenden skal jeg først til fest på en venindes gymnasium inde på frederiksberg, hvor Niklas kommer og optræder, så der tager min veninde og jeg ind efter skole fredag og hygger. lørdag 7.50 skal jeg med bussen mod Ålborg og til 60-års fødselsdag med hele familien, inkl. alle de dejlige fra Norge!! 
dog ved jeg ikke hvad jeg skal have på nogle af stederne... 

Ingen kommentarer: