torsdag den 5. april 2012

05/04/2012


Der er ferie og jeg nyder det! I fredags var jeg til en dansestreetbattle i Holbæk, der var den vildeste stemning og det var så fedt! Jeg var hjemme klokken tolv, og skulle op og på arbejde i lørdags. Søndag aften tog jeg hjem til min søde kæreste og mandag morgen kørte vi mod Lalandia. Ellers har vi badet hele mandag, tirsdag og lidt onsdag, vi har bowlet og stået på skøjter, og det var helt vildt hyggeligt! Vi var på familiebesøg inden vi tog helt hjem og var sent hjemme i går. Nu er jeg hjemme hos mig selv, og jeg skal have bagt en kage og så til påskefrokost-housewarming-sammenskudsgilde hos en ven fra K&K der er flyttet i lejlighed :-) I aften skal jeg ind og se Grease med min mor og jeg glæder mig!!! Eller skal jeg arbejde lørdag, og til Lukas Graham koncert.. Og søndag skal jeg til påskefrokost med min kæreste familie og mandag kommer Benedicte og sover! Det har alt i alt været en dejlig ferie og bliver en dejlig ferie!!

Ingen kommentarer: