fredag den 3. februar 2012

03/02/2012


Jeg fik så ikke blogget alligevel! Jeg blev kaldt på arbejde onsdag fra 15-18 og en halv time efter jeg kom hjem lokkede min mor mig med til zumba.. Så jeg kan love jer for, at jeg var træt da jeg kom hjem.
Torsdag stod jeg op klokken lidt i seks og kørte med min far til Nordsjælland, hvor jeg besøgte mine venner. I skolen havde jeg to timer, så jeg kunne godt lige pjække. Da jeg kom hjem igen omkring klokken kvart over fem skulle jeg på en time inden jeg skulle med toget, hold nu fast, rydde op, pakke til krop og kartofler, pakke til at sove hos mie og pakke til en weekend i Helsinge.
Jeg nåede det hele, og klokken halv syv sad jeg på den kinesiske restaurant i Holbæk med mine kollegaer for at sige farvel til en kollega. Vi spiste buffet og havde det mægtig morsomt! Klokken halv nu tog jeg mod k&k og var der en time og klokken ti var jeg hos Mie og så gik vi i seng! I dag har jeg mødt klokken 9, og haft tre sps timer og to fransk timer. Lige nu er jeg på vej til Helsinge og skal være hos Helena hele weekenden.
Lige nu sidder jeg i s-toget og hører MGP - mig og min amigo ;-)
Hvad skal i lave i weekenden?

Ingen kommentarer: