torsdag den 19. januar 2012

anderledes

I dag har jeg gjort noget vildt! 


Jeg har farvet mit hår for første gang, eller en af mine veninder Benedicte har! :O Jeg har aldrig farvet det før og i dag har vi farvet det to gange, jeg er selv tilfreds, men stadig sådan lidt usikker! Og nu er tanken omkring page kommet tilbage igen, hvad siger i? :-) 

I morgen er der skolefest og der er underground tema, og jeg aner ikke hvad jeg skal have på! Men nu ser vi, går lige og fifler med et t-shirt projekt! egentlig burde jeg også snart gå i seng!
Min dag har været skøn, Benedicte sov hos mig og klokken 9 cyklede vi mod brugsen og købte hårfarve og farvede det og spiste morgenmad, vi skulle møde klokken 12 og så havde jeg tre drama timer og en engelsk time med kage i begge fag! bagefter tog jeg hjem til benedicte og vi farvede mit hår igen :-)

Ingen kommentarer: