torsdag den 5. januar 2012

5/1/2012

this is me these days.
 
Er i fuld gang med dansk tale baseret på retorik og argumentation, en disposition til NV eksamen på mandag og så ser jeg Venner og er så også lige hoppet på asos.. Jeg har holdt mig fra januarudsalget, da jeg er ved at spare op til macbook pro, og jeg siger jer det er svært!
I mandags var jeg hjemme hos en ven og bagefter til dans, men jeg måtte blive hentet efter en halv times dans og så hjem og i seng, derefter sov jeg ikke hele natten, jeg gjorde alt, men kunne ikke sove. Tirsdag skulle vi starte i skole og jeg tog i skole uden at have sovet, og tog så hjem igen efter to timer, og sov ud og jeg blev også hjemme i går.. I dag var jeg dog nødt til at tage i skole, da vi havde AP/latin prøve. Så nu er latin slut for mit vedkommende! Men jeg er stadig lidt sløj, så ingen K&K til mig i dag.
På lørdag begynder jeg "til middag hos" med fem veninder, og vi starter hos Line med overnatning. Det skal nok blive sjovt.
Jeg har også endelig fået billeder fra nytårsaften. Så jeg har nogle indlæg til jer inden længe :-)

Ingen kommentarer: