mandag den 9. januar 2012

09/01/2012

Nv eksamen gik over al forventning! I går aftes ved ottetiden droppede jeg det og så sex and the city i stedet! Jeg så det til klokken fem, og det var måske ikke det bedste træk. Jeg stod så op halv syv og tog i skole og vidste ikke hvor jeg skulle være og lectio var nede. Vi fandt det så, og Adam, som havde samme emne som mig, kom ud og hjalp mig med hvad der ville være godt at nævne, da han var færdig og jeg skriblede lidt noter ned. Aftenen inden havde min mor været en pestilens, for jeg er så dårlig til at forberede mig og måske lidt doven.. Men jeg gid ud derfra med et 10-tal!!! Jeg var ovenud lykkelig, men jeg havde i farten fået lovet Adam kage, hvis jeg fik over 4!
Efter eksamen tog jeg hjem og så sex and the city og sov. Nu sidder jeg og har lige været til dans og skulle vente en time på toget :/ i morgen er fem timer i skole og så bisættelse :(

Billedet er fra sidste torsdag, hvor jeg havde en møgdag, og var træt og det regnede, så kom jeg i tanke om at min cykel stod på stationen og at en vendelig sjæl havde sådan et regnslag på mit sæde, og jeg cyklede hjem med tør røv, og min torsdag blev lidt bedre!

Ingen kommentarer: