lørdag den 31. december 2011

alt godt fra havet


Hvis jeg ejede ovenstående, ville jeg tage den på i morgen! Men det gør jeg ikke..
For  to minutter siden nåede jeg for første gang i laaaaaaang tid 0 indlæg på bloglovin, de sidste to dage er gået med bloglæsning og oprydning. I dag har jeg været på arbejde fra 15-18.30 og så har jeg ellers bare hygget med min familie og læst blogs :-)
Jeg har stadig ikke styr på hvad jeg skal i morgen, hvis jeg skal noget og hvad jeg skal have på. Måske man skulle møde op i jumpin? Jeg tror, at jeg tager et smut til Holbæk og kigger lidt på udsalg. Men skal spare op. Til en macbook pro. Jeg mangler 400 kr! Når min far altså er så sød at betale halvdelen. Har to gange til aften formået at slukke min computer. En gang røg stikket ud og en anden gang fik jeg trykket på kontakten, det er ikke sådan med en computer med ødelagt batteri. Men jeg har egentlig planlagt at se bridesmaids nu, men tror hellere at jeg må gå i seng, der er jo også en dag i morgen, og jeg har stadig ikke fundet ud af desserten endnu!!! Og så har jeg vokseværk i mine ben! :(

Ingen kommentarer: