søndag den 9. oktober 2011

en hektisk fredag

emilje og jeg.

emilje og jeg

emilje og jeg.

Fredag morgen kørte min far og jeg mod København for at tage til tandlægen. Jeg var til tandlægen fra 9:45 til 10 og så skyndte vi os hjem og jeg kom i skole. Vi er begyndt på AT og vi fik fremlagt vores dansk og fik at vide, at vi lå middel. Mie og Pernille fik hver en af mine tasker med hjem, og jeg smuttede mod arbejdet, men mine tænder var begyndt at gøre ondt! Så hele min arbejdsdag fra 15 til 18:30 havde jeg ondt i tænderne, hovedet og havde det rigtig skidt! Mie, Carol og hendes far hentede mig lige ved arbejdet og så kørte vi ud til Pernille, hvor der var opvarmning! Jeg gik i bad og fik skiftet til festtøjet og heldigvis havde Pernille noget suppe, så jeg også kunne få noget ned i maven. Jeg fik en panodil og smerterne fortog sig. Klokken 21 gik vi mod Stenhus og så skulle vi til raveparty. Det var en god fest! På et tidspunkt skulle Mie give 20 kr for en øl, gav 100 kr. og fik 220 tilbage. Bagefter havde Stenhus lejet busser, så Mie, Sarah, Carol, Benedicte og jeg tog bussen til byen og gik på McDonalds. Der kom nogle af Mies venner, og en af dem som havde fødselsdag var godt fuld! Bagefter gik vi ned i byen, fordi vi ville i byen, men hørte fra andre at der var dørvagter over det hele. Mies mor hentede os i byen og vi tog hjem og sov, med maling over det hele.
Lørdag blev Sarah og jeg vækket af Mie som havde lavet morgenmad til os, vi spiste og drak te og snakkede om festen og hyggede os rigtig meget! Bagefter lagde vi dyner og puder i massevis ind i hendes storebrors seng og sad der alle tre og så "En ægtemand".. Sød film og der blev råhygget! Derefter kørte Sarahs far mig hjem og så hyggede jeg herhjemme med familien indtil de skulle køre. Jeg tog et langt bad og brugte hårkur og mit hår er blødt som silke! Så spiste jeg citronsorbet, pølsehorn, så bingo banko og "How to lose a guy in 10 days". I dag tog min bror og mor i kirke og imens lavede min far og jeg grydestegt kylling, brun sovs og kartofler og til dessert lavede jeg citronfromage! Det er første gang jeg laver det og den blev fantastisk! Jeg har en rigtig hyggedag og nu vil jeg lægge mig og se en film tror jeg! :-D 

God søndag!

Ingen kommentarer: