søndag den 4. september 2011

4/9/2011

Så sidder man lige her, halvdød og træt.. Har lige været på arbejde fra 5.30 til 11.15.. I går gik jeg i seng ved nitiden og så Nynne, spiste muffin og trak vejret efter lidt næsespray. Jeg lå og rodede rundt jeg kunne simpelthen ikke falde i søvn, så måske har jeg sovet to timer sammenlagt? Jeg er dødsens træt! Da jeg kom hjem var der ingen hjemme, så jeg har hængt tøj op, taget tøj ned og lagt sammen og pakket idrætstaske :-) Om lidt vil jeg redde mine seng og finde mine lektier frem og gå i gang med dem! Det er ikke så galt med lektier, men laver måske lidt forud :-)  Ellers skal jeg bare slappe af og spise min medalje :-D 

Min lillebror og jeg i Kroatien 2011


I morgen starter jeg til dans et nyt sted med en ny partner, dog kender jeg ham! Så nu må vi se hvordan det kommer til at gå! :-D Ellers står den på skole til 15:25, men jeg glæder mig alligevel! For jeg skal snakke med Mie igen! 
Tirsdag skal vi til Tuse Å/Kalve Å, så jeg skal have min kære cykel med og igen have timer til 15.25. Onsdag skal jeg bare pakke, for torsdag klokken 17 skal jeg med den kære færge til Norge, hvor jeg skal til konfirmation hos min fætter og samtidig fejre min lillebrors fødselsdag, hurra! 
Der er bare lige et minus og det er at jeg går glip af den allerførste stenhusfest OG Sofies fødselsdag :( Men nu ser jeg jo mine fætre og kusiner i Norge, så mon ikke det går? :-)

Og til allersidst: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN TIL MIN VENINDE, JOSEPHINE! :-D For præcis et år siden kom vi hjem fra en lækker tur til Tjekkiet :-D Det er sjovt så hurtigt tiden går!

Ingen kommentarer: