torsdag den 23. juni 2011

Ugen....

Blogger driller mig, så jeg kan ikke lægge billeder ud, og så er der vel intet sjov i blogchallenge? :-) I mandags var jeg til sidste eksamen i mundtlig engelsk og jeg kom ud med et 10-tal, jeg var rigtig glad, for de sagde, at jeg havde virket nervøs. Bagefter tog Katrine og jeg toget til Nørreport og tog på baresso og spiste en sandwich, bagefter var det til tandlægen med mig. Jeg fik strammet i overmunden og en firkantet bue på, det var noget der kunne mærkes, det strammede, ja! Men i undermunden fik jeg en lang række af elastikker på, som er spændt ud over ni tænder og jeg sværger, det gjorde ligeså ondt som at få den på første gang, der er også nogle loops af en eller anden art. Bagefter havde vi tre timer til at shoppe i og vi fik købt en hel del :-D Til sidst nåede vi lige præcis ikke toget, så vi købte hver en kakao, og satte os på Hovedbanegården og kiggede på alle de finurlige mennesker der kommer og går derinde :-) På Holbæk station mødtes jeg med Andreas og vi tog sammen hjem til mig :-) 
I tirsdags var jeg til dimission, og jeg har et indlæg klar om det, men jeg vil helst have billeder med :-) Onsdag var i går og der dasede jeg med tømmermænd og hen på aftenen kom Andreas :-) I dag har jeg arbejdet fra halv tolv til seks :-) Nu vil jeg skifte tøj og gøre mig klar til sankt hans i strandparken!

Ingen kommentarer: