tirsdag den 7. juni 2011

min weekend.

fra weheartit.com

 Jeg har aldrig fået fortalt om min kristi himmelfartsferie :-) Jeg var sammen med Andreas hele tiden. Torsdag tog jeg hjem til Andreas' far og vi så film, fredag blev vi hentet, der var der vi var ude at spise og havde otte månedersdag :-) Lørdag stod vi tidligt op og kørte ud og handlede, da vi kom hjem solede jeg mig med Andreas' mor og ventede på, at de andre hentede borde og stole. Da de kom hjem hoppede vi i badetøjet og tog ned til havnen og hoppede i fra molen, som den seje tøs jeg er, hoppede jeg i før Andreas og hans storebror, da de var nogle tøsedrenge! Om aftenen holdte vi Andreas' mor og bonusfars fødselsdag med hele familien, jeg har mødt dem alle sammen før, så det var hyggeligt nok. Søndag tog vi hjem til mig først og Andreas tog hjem, resten af dagen sumpede jeg bare! I går var jeg på arbejde fra klokken 14 til 18, og der var en ny pige, der hed Krestina, hun var rigtig sød! Så det var en helt hyggelig dag og det gik stærkt :-D selvom det var skidt, at jeg skulle arbejde i sådan et godt vejr! :-( Klokken 20 kom Andreas, og jeg tog et  hurtigt bad, vi så en sjov film og gik i seng, i dag stod vi op, så Andreas kunne komme i skole, hihi! Jeg har læst fysik i dag og så har jeg lige bagt kage til min lillebror og jeg! :-D I morgen står den på mere læsning og så ekstrafysik fra klokken 17-19, ellers overvejer jeg at tage til førudsalg hos Bahne fra klokken 18-21 :-D

Ingen kommentarer: