fredag den 17. juni 2011

i går...



Lidt om dagen i går! I gar var jeg oppe i dansk klokken 8.00 og jeg trak en novelle, jeg fik 10!!! Bagefter var jeg på McDonalds med Camilla, Magnus, Hjalte og en smule Katrine :-) Efter det tog vi i H&M, da deres udsalg jo er startet, jeg fandt en masse ting, bl.a. en lækker kjole, men jeg købte kun en ting og den får i at se senere :-) Bagefter nåede jeg ikke toget, da det pludselig gik ti minutter før, men skærmene på stationen var ikke enige om togtiderne, så jeg tog bussen. Klokken 14 tog jeg på arbejde og var der til klokken 18, det var super hyggeligt igen i går :-) Andreas hentede mig hos bageren og vi fulgtes hjem til mig, vi hyggede og så Sex And The City 2, apropos sex and the city, så får i snart et indlæg om det ;-) Vi spiste theboller med chokolade og drak kakao imens vi sad ude på køkkenbordet, så begyndte min far at snakke om at der kun var en mælk, (som jo skal bruges til morgenmad), men vi fik alle en skål jordbær MED mælk. Men da min far åbnede køleskabet, sad jeg og skulle se at vi kun havde en mælk, og holdt fast for ikke at falde ned, så da min far smækkede døren i, blev mine små fingre klemt, og gud hvor gjorde det bare ondt!!! Jeg har stadig ømme fingre :( Klodsede mig! I morges klokken 8, stod jeg op tømte opvasker og puttede i den og ryddede op på mit værelse, for klokken 9 kom Vasanthy, som er vores rengøringsdame og så kom min far og hentede Andreas, jeg så SATC 2 færdig og har ellers bare ligget og hygget mig i sengen og nydt min fridag, jeg har lige lavet smuldredej og nu er min kattemisser kommet ind til mig og miaver og kigger rundt.. Jeg vil tage lidt billedere og snart skal jeg ud til Eva!!! :-D 


I morgen står den på meget tidligt arbejde (5.30-11) og måske Høve stævne bagefter, klokken 19 skal jeg til afskedsfest hos en af mine gode veninder, da hun rejser et år til Brasilien, temaet er Exotic..

Ingen kommentarer: