fredag den 10. juni 2011

Fysikeksamen!

I går klokken 8.15 var jeg inde og trække emne med tre andre piger, vi trak hver et kort og fik vores emne, jeg trak MAGNETISME! Jeg gik i gang og klokken 9:45, blev vi smidt ud. Klokken 10, blev vi hevet ind igen og to af os fik 4 og to af os fik 12, jeg fik 12!!!! Hold kæft hvor var jeg glad, jamen det var helt fantastisk! Censor synes, at jeg var rolig og fortalte frit, og så spurgte han om jeg havde fået samme karakter, hvis jeg havde været oppe i et andet emne, og til det måtte jeg svare, at han skulle spørge Tom, min fysiklærer, og han svarede klart og rungende "JA!", way! Jeg er ret stolt af mig selv og det var mine forældre også! 

Bagefter tog jeg ned i byen og snakkede med min mor til hendes næste klient kom, så gik jeg i Fona, og ved i hvad jeg fik tilbage?! MIT KAMREA! :-D Jeg fik købt en neglelak i gul og en fin cowboyjakke i Vero Moda, i stedet for den jeg havde fået.  Så kom Katrine og så gik vi på McDonald, vi spiste hver en wrap med kyllling og bacon. Bagefter tog vi i Kvickly og købte en bakke danske jordbær, to bananer, en bakke stenfri vindruer og en pakke bobbeltyggegummi, hvori der var smarte tatoveringer vi satte på håndleddene :-D Derefter gik vi af sted, vi skulle nemlig i cirkus!! :D Vi så en ret spændene forestilling og vendte snuden mod stationen. Jeg skulle hjem til Andreas :-) I morges klokken 7.30 var vi i Svinninge og jeg skulle ønske min mor tillykke med fødselsdagen! :-D

2 kommentarer:

Camilla sagde ...

TILLYKKE! Hvor er du sej! :D

Katrine Anna sagde ...

Mange tak! :-D