onsdag den 8. juni 2011

dag 8.

Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor?

Mit første mål er at blive lidt sundere. Jeg synes ikke, at jeg decideret er fed eller tyk, men jeg synes, at jeg har en lille smule for meget på sidebenene. Så jeg er begyndt at lave en hel del smoothies. Det er også bare svært, når man er så kageglad som jeg og når man har bøjle på og ikke kan bide af de forskellige frugter, og SKAL have en kniv med for at spise dem. 

Et andet mål er at spare op. Jeg er simpelthen så dårlig til det! Jeg smider rundt med penge, og man kan ikke sige, at jeg mangler tøj, altså i følge mig selv, gør jeg! Men nu har jeg valgt at spare op til en skønhed som koster 1295, I får hende at se senere. Jeg har gavekort med en samlet værdi på 1000 kr., men det hjælper jo ikke noget, nå jeg er låst fast til at bruge 400 kr i matas og 400 kr i vero moda. Jeg kan godt få brugt dem til matas, og da også Vero Moda, men jeg vil hellere have pengene og spare op til mine sko! 

Et tredje mål er at få læst godt op. Jeg har tre eksamener endnu, og har haft en, hvor jeg fik 7. I morgen står den på fysik, så jeg sidder og læser. Jeg får ikke læst så meget som jeg burde, men jeg har sat mig få at få læst en masse i dag!

Det sidste mål må være at gennemføre denne her blogchallenge :-)

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg syntes altså det er sejt at jeg må være på din blog roll... jeg er virkelig glad for at du gider, så tusinde tak for det!!!
og jeg kan ikke huske om jeg har sagt tak før.... men alligevel, tak :)!

Katrine Anna sagde ...

Selvfølgelig må du det! :-) Jeg læser din blog hver dag, så alt andet ville da være mærkeligt :-)

Unknown sagde ...

ej hvor fedt at du gør det! :)
har bare ikke lagt mærke til dig før ved kommentarer osv.! men fedt at finde en af mine gode læsere! :)!! lækkert, og held og lykke med fysikken! :)

Unknown sagde ...

er skønheden du snakker om vet lita?? eller en anden af hendes søstre (fra jeffrey haha)??

Katrine Anna sagde ...

Jeg er heller ikke den store kommentator ;-) Mange tak!!!
Ja, det er en af hende søstre :-) Det er foxy shoe :-)

Katrine Anna sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

uhhh... har selv lavet en DIY, af lita skoen, og jeg kan råde dig til det samme hvis det er ;)
det er super nemt :)

Katrine Anna sagde ...

Det vil jeg da tænke over så :)