lørdag den 14. maj 2011

something new


Jeg vil prøve noget nyt: en gang op og ned :-)

op:
+ jeg fik 10 i vores skriftlige geografiprøve
+ jeg har været sammen med min søde kæreste
+ jeg skal ikke på arbejde i weekenden
+ jeg skal til 18 års fødselsdag hos en rigtig god ven
+ jeg skal endelig sove sammen med min kæreste igen
+ jeg nåede lige akkurat at komme til prøven, jeg sad og var logget ind til prøven 3 minutter og 42 sekunder før
+ jeg har fået løn
+ jeg er næsten færdig med mit foredrag til engelsk eksamen 
+ jeg har ikke shoppet/brugt penge i 14 dage!!! 
+ jeg har fødselsdag om 15 dage :-D
+ jeg fik amerikanske pandekager med sirup til morgenmad
+ sød lille børnehavedreng kigger på mig med søde øjne og spørger hvad jeg hedder :-)
+ mit engelsk foredrag handler om blogging og så dans :-)
+ jeg har nu 2,8 kg karameller til sidste skoledag

ned:

- jeg var sent på den til geografiprøve på grund af en børnehave
- jeg fik kun 10
- jeg har ondt i halsen og er træt hele tiden
- min løn er ikke gået ind på mit kort endnu
- jeg har ikke shoppet i 14 dage!!
- mit dejlige kamera er sendt til reparation
- det bliver regnvejr i morgen
- jeg er ikke helt færdig med engelsk og skal egentlig fremlægge i morgen
- jeg burde sove
- jeg er ikke sikker på at det her var en god idé! 
- jeg skammer mig over ikke at have fået blogget :(

Hvad synes I om det her? :-) Måske en gang om ugen, en søndagsting eller noget? :-)

Ingen kommentarer: