mandag den 2. maj 2011

one down, two to go.

så er dansk stil overstået og der var et essay, så det kunne ikke have været bedre! jeg synes selv, at det gik okay og jeg var hurtig færdig, så jeg sad bare og trillede tommelfingre og spiste småkager! ellers er min dag bare gået med et smut i blockbuster og at hygge med andreas. i morgen står den på dansk diktat og læseprøve, og så har vi fri klokken 10:30, hvor jeg så tager hjem til andreas og venter på at han kommer hjem. 

hvordan går jeres prøver, hvis i altså har dem? :)

the first exam is over. I think I did all right. i was done long before the exam ended, so i just ate cookies. after school i went to blockbuster and then i spent my day with andreas. tomorrow is up for danish dictation and reading test. when we are done at 10:30, i am going to andreas house, and just wait for him :-)

Ingen kommentarer: