søndag den 13. marts 2011

Pakkepost! og mere til..

I går var jeg jo ude at løbe, bagefter var jeg ude at cykle for at hente min kæreste og i hvor var jeg aktiv! 
Men da jeg kom hjem fra min løbetur, som blev på 1,5 km, man må jo starte et sted, så var der pakkepost, min nye kjole lå i postkassen, jeg gik i bad og prøvede den og den er fantastisk! Jeg viser jer den på senere! :-)
Jeg fik også mit nye tøjstativ i går, vi havde fået en af vore venner til at lave det for mig ;-) Jeg så det på en blog, og det så rimelig enkelt ud, så planen blev sat i værk, og nu står det ligeså fint i siden af mit værelse, dog skal det rykkes lidt... Jeg skal have skaffet nogle andre bøjler, for der er en blanding af orange, røde, gule, grønne, sorte, hvide og lyserøde plastikbøjler fra IKEA, birketræfarvede træbøjler og en enkelt perlebøjle, det ser lidt hm.. ud! Jeg har fundet ud af at jeg har 28 kjoler + en konfirmationskjole, en brudepigekjole fra da jeg var 2, og tre dansekjoler, hold da op, det er mange! Men altså opskriften på tøjstativet har jeg fået fra Christinas blog, som i kan se HER!
I går havde vi gæster og vi fik lækker mad og hyggede os, senere byggede Andreas og jeg hule under mit tomme tøjstativ, det var ret hyggeligt! I dag har jeg været på arbejde fra 12 - 16.30, jeg tror aldrig jeg har spist så meget på en vagt før, det var også Helle og Isabellas skyld! Jeg kom hjem med en otellolagkage, en kartoffelkage, en chokolade- og hindbærfromage, en tivolikage, et kartoffelbrød, et rugbrød og et par rufler til madpakken! :-O Men det er nu alligevel lækkert, tænk på hvor tynd jeg ville være, hvis jeg ikke arbejde der? Apropos turen hjem, kunne jeg ikke lade være med at smile, at cykler der i det dejlige forårsvejr, solen skinnede og det var plusgrader.. Ellers er dagen gået med at hænge ting på bøjler, genopdage tøj og finde tøj til i morgen... 
grønne gummisko - hm - 79
rød badedragt - hm - 149
kortærmet skjorte - hm divided - 129
røde shorts - hm - 129
I morgen skal jeg i skole, hvor jeg skal have seks timer, i idræt skal vi i gang med at øve lancier, og nøj hvor jeg glæder mig! Så skal jeg måske bytte min bluse fra hm, som var et fejlkøb, hvilket minder mig om, jeg har to ting jeg ikke har vist jer endnu, og så har jeg lige bestilt tre ting fra hm.com.. Jeg skal også have nyt batteri i mit ur, som er gået i stå :( Senere skal jeg til dans, og jeg glæder mig til at se hvordan min danselærerinde ter sig efter vores lille diskussion sidste gang :-D Bagefter dans tager min dansepartner og hans familie med os hjem og spiser aftensmad :-D

Det var et lidt langt indlæg, I må bære over med mig :-) Jeg er så glad, og det er dejligt!

Ingen kommentarer: