onsdag den 30. marts 2011

Mix..

Ja, som sagt et mix af forskellige ting fra min dag!

GODE TING:

- vi har fået internet igen! :-D
- jeg har købt en clutch, 19 bøjler og en buksedragt.
- jeg har været til lækkert modeshow med min mor i Bahne.
- jeg har været sammen med Camilla helt indtil 18:30.
- vi har lavet færdighedsregning!
- jeg har ingen lektier for!
- jeg har endelig fået købt en ny mascara!
- Camilla og jeg har taget outfitbilleder, men de er på Camillas kamera, så i får det senere!
- min lillebror har fået en fed frisure!!!

MINDRE GODE TING:

- jeg kan ikke nå at bruge internettet i dag!
- den mascara jeg har købt er brun, i stedet for sort (det er 3. gang jeg laver det nummer, og man kan ikke bytte den!!!)
- jeg har ondt i halsen. Og er snottet.
- hver gang jeg skal gå, eller bukke knæet på en eller sneen måde, så gnider bukserne op ad mit brandsår på knæet med betændelse, men jeg nægter plaster!
- vi har ingen vatrondeller!

Det var lidt fra i dag! :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: