onsdag den 9. marts 2011

hurtig blog!

I dag har været en stille og rolig dag i skolen, vi har ikke lavet så meget, vi har fået stil tilbage, og jeg fik 10/10, så jeg er tilfreds :) Så har vi fundet engelskpensum, hvilket vil sige, at vi har hygget os på nettet! :D Min far hentede mig klokken 13:30 og kørte mig til hokuspokusmand i Lumsås (Nykøbing Sj.) Der var jeg i en time og vi fik snakket en masse mode imens han fixede mig :) Vi handlede på vej hjem, og købte ind til minipizzaer, som vi laver på pitabrød, hurtig og lækkert! :) Nåede desværre ikke at snuppe et billede :( Så har jeg spillet desperate house wives, og set desperate house wives og Amalies verden med  min mor, en kop te og lidt brownieis :) Nu vil jeg smutte i seng, jeg har en hovedpine som en elefant, og er så træt! I morgen skal jeg til krop og kartofler og vi skal øve vores program til opvisningen! Og i øvrigt får jeg min tøjstativ på lørdag!!!

Ingen kommentarer: