lørdag den 12. marts 2011

Ej, i går (torsdag) var jeg simpelthen så træt, og havde en rigtig arg dag, skolen gik lidt hurtigt og så var jeg sammen med Andreas, og vi tog igen en lur, og vågnede til aftensmaden og ti minutter efter skulle vi med toget, jeg skulle til krop og kartofler og han skulle hjem, jeg var lige ved at blive væk fordi jeg var så træt, men jeg tog af sted alligevel.. Og tak Gud for det! Jeg grinte simpelthen så meget, der var et par gamle som var geniale, og så ja, så hyggede vi jo som altid! Vi øver kun i øjeblikket, fordi vi har opvisning d. 24. marts! :D I dag har været endnu værre, det har været en lang skoledag, syv timer, så hjem og lave ingenting, jeg har være sådan lidt nedtrykt, og hvorfor? det ved jeg ikke! og så har jeg været træt! Jeg har virkelig ikke haft lyst til noget! :( Men i morgen tager jeg i genbrugen og så skal vi have gæster og så kommer Andreas og sover :-) Søndag skal jeg arbejde fra klokken 12 til 16:30!

Headeren er kun midlertidig, håber jeg! 

Ingen kommentarer: