mandag den 14. marts 2011

Dejlig aften.

Jeg var jo som sagt til dans, og min mor havde en diskussion med min danselærerinde, og vores ekstranummer er droppet :( Men altså sådan må det være :-) Vi lærte noget nyt i slowfox og gik i gang med at finde musik til afdansningsbal, men som sædvanligt så lærer jeg noget andet af min dansepartner og han fjoller lidt rundt og lærer mig nye ting, når det andet bliver for kedeligt eller "lægger" mig ned på knæet, vældig hyggeligt! Bagefter kom han, hans mor og hans to brødre med hjem til aftensmad, ost og lidt dessert, og de kørte her fra klokken 22.20, det var smadder hyggeligt! De er sådan nogle rare mennesker, det er dejligt, at sådan nogle finde!

Jeg har stadig ikke spist usundt, det var kvark med sødemiddel og frosne bær (som blev varmet op)!

Ingen kommentarer: