lørdag den 19. februar 2011

sorry!

Jeg undskylder så meget for den lamme blogging! Jeg har været i sommerhus, hos Andreas og på arbejde :-) 
Vi tager et langt indlæg ;-) 
Søndag ved middagstid kørte vi mod St. Sjørup, hvor vores sommerhus var, jeg sad i midten, fordi vi skulle jo have Andreas med :-) Vi havde lejet et sommerhus med fire værelser, indendørs opvarmet pool, jacuzzi, køkken, stue, to badeværelser og en saunaVi var der ved sekstiden, drengene hoppede i poolen og min far og jeg kørte ud for at finde et pizzaria. Vi fandt et 7 km derfra, men der var så travlt og vi ventede i en time på vores pizzaer :O Vi spillede Trivial Pursuit og jeg tabte stort :( Tirsdag kom mine bedsteforældre og blev der til tirsdag :) Andreas, Phillip og jeg badede i ti timer. Tirsdag var jeg med mine forældre ude og se en kabelfærge, og så var jeg i en genbrugsbutik, hvor jeg fandt et par ting (MANGE!) :-) Det får I at se en anden dag! Onsdag kørte vi hjem i snevejr og i Århus nåede jeg et smut i Monki og fandt to ting, som I også ser senere :-) Vi sejlede med Andreas og jeg hentet af hans mor og jeg kom først hjem i morges, inden jeg skulle på arbejde klokken 12, det var en kort og hyggelig dag på arbejdet :-) I morgen skal jeg arbejde klokken 7 til 12 og så kommer Andreas måske ;-) Jeg har fået et nyt skrivebord og verdens sejeste lampe.. Men nu vil jeg gå i seng! Godnat! 

Ingen kommentarer: