mandag den 24. januar 2011

rodehoved.

Lige en hurtig update fra min dag. Jeg mødte i skole klokken 9, havde engelsk, geografi og matematik, i matematik havde vi test i hyperbler og parabler, jeg fatter hat! Virkelig, alt imens de andre har gennemgået det, der var jeg syg. Så nu må vi se :-) Så tog jeg bussen til Holbæk, for at tage toget hjem. Der mødte jeg en veninde, som jeg snakkede med hele vejen hjem i toget, det var bare hyggeligt :-)  Da jeg kom hjem drak jeg appelsinjuice og så TV med min lillebror. Så kom min mor hjem med gulerodskage, og vi spiste lidt, og så kørte min far mig til dans, da vi kom derop (2 minutter for sent), og jeg var på vej ind ad døren, stikker hun hovedet ud og siger, at det er aflyst, så vi kan godt køre hjem igen. Vi kørte så op til nogle af vores venner der bor i byen og sagde hej i stedet! Da vi kom hjem lavede vi mad, vi skulle have fiskefiletter fra de torsk min far fangede i lørdags, hollandaise sauce og kartofler. Jeg begyndte på min afleveringsopgave, men den er først til d. 2/2, så jeg gider ikke bruge for meget tid på den endnu! I morgen skal jeg hjem til Andreas, onsdag skal jeg hjem til en veninde jeg ikke har været sammen med i 100 år, vi var bedste veninder i dagplejen og børnehaven, men så flyttede hun. På onsdag skal jeg så se hende igen! :D Torsdag skal jeg til info møde på HHX og høre lidt om det, og fredag skal jeg til sådan noget kinesisk kulturaften i min lillebrors klasse! Sikke en uge!
Nu vil jeg rydde lidt op, finde tøj, pakke taske, fjerne makeup og gå i seng, men jeg er bare så dårlig til at få lukket den her computer! Godnat søde læsere!

Ingen kommentarer: