søndag den 9. januar 2011

Krop og Kartofler

Som altid, lover jeg at blogge, men glemmer det, fordi jeg er sammen med min søde kæreste :) Undskyld! Men altså.. I torsdags fra 19 til 21:30 var jeg til det man kalder Krop & Kartofler :) Det er en sport, eller ja. Det er noget en lærer på min skole har fundet på, man opfører sig kreativt og mærkeligt, man danser til mærkelig og anderledes musik. Man danser i takt med rytmen i musikken, det er simpelthen så sjovt. Man er generelt bare mærkelig :)
F.eks. hvad vi gjorde i torsdags var:
- Først dansede vi for at varme op.
- Så var der en der fik huen (den har aldrig været vasket) og en der fik skoene (med massageprikker) :)
- Så spillede vi basket på følgende måde: vi var to hold der stod på en række, enten driblede man op til kurven og scorede, hvis ikke man scorede var det tre armbøjninger, eller også stillede man sig ind til væggen og scorede, hvis man scorede fik det andet hold syv og hvis ikke fik man selv 5.. Og en lille ekstra regel var at hvis man nu ikke scorede g det andet gjorde, så var det enten 5+7 eller 3+7, og det blev ved med at ske for mig :(
- Så spillede vi basket med, at det hold der scorede mindst gange fik 50 enheder (det var os), så kunne man vælge og tage et skud, og hvis man scorede fik det andet hold de halvtreds og hvis ikke, fik vi 100, senere kunne vi trække et kort, et sort gav de 100 videre til det andet hold, og et rødt blev 100 ganget med 3! VI TRAK ET SORT!
- Så dansede vi igen :)
- Så lavede vi sådan en hvor at, når manden i sangen begyndte at synge, skulle vi have helt vildt ondt et sted, og så stadig bevæge os i takt :)
- Til sidst spillede vi redskabsstikbold, hvor man må gemme sig bag diverse redskaber :) Og nogle gange sidde inde i dem med fire andre :O

Jeg fortæller om min weekend senere, nu skal jeg se Lykke :)

Ingen kommentarer: