mandag den 17. januar 2011

ih altså!

Nu er jeg syg igen, jeg er virkelig snottet, jeg har ondt i mit hovede og mine kinder, jeg har 38,5 i feber og jeg har en lille smule ondt i halsen :( Jeg tror, at jeg har bihulebetændelse :( Jeg tog i skole i morges, men efter første time tog jeg hjem, fordi jeg var rigtig skidt, men så var der selvfølgelig nogle andre togtider, og det havde jeg da ikke tænkt på! Men nu ligger jeg i min seng, jeg har dampet mit ansigt med kamillete, jeg har drukket varm saftevand og te og spist suppe :-)
Lige nu sidder jeg og ser "Teenager på et halvt ton", om lidt vil jeg spise en fastelavnsbolle og lave en kop te  :-)


to rigtig gode veninder, som jeg fik på en spejderlejr, jeg har 
brugt meget tid sammen med dem efter lejren, og de
er nogle af mine bedste veninder. 
Selvom vi ikke ses så tit, så har vi altid noget at snakke om
fordi der jo netop er gået så meget tid. Nogle siger, at det er svært
at være tre, men vi klarer det meget godt, vi skiftes til at være hos
hinanden, da de bor i Nordsjælland og jeg i Vestsjælland. 
De er bedste veninder, men vi har det altid sjovt alle sammen,
vi laver alt muligt skørt! 
Hvert år til halloween går vi ud og rasler, første år endte vi med
en god stor portion slik, men andet år var det lidt mindre. 
Men det er sjovt, og vi hygger os med at gøre os klar og klæde os ud :-D

Ingen kommentarer: