torsdag den 16. december 2010

terminsprøver!

Jeg har slet ikke fået blogget i denne her uge! Jeg har en (næsten) god undskyldning!
I mandags startede vi med terminsprøver:
Mandag: Dansk stil
Tirsdag: Skriftlig engelsk
Onsdag: Matematik problemregning og færdighedsregning..

Jeg synes egentlig, at det gik okay :) Jeg fik lige at vide, at jeg fik 12 i færdighedsregning og mere ved jeg ikke endnu!

Mandag var jeg til dans og dansede normalt og i sidste time dansede vi nogle fællesdanse :) Tirsdag var jeg i byen med Sofie, Sofie og Katrine og hyggede! :D Bagefter var jeg hjemme hos Andreas <3 Onsdag var Andreas hjemme hos mig, men først var vi i byen og købe de sidste julegaver med min mutti :) I dag har jeg haft en almindelig dag i skolen og jeg har haft kage med, som jeg viser senere ;) Bagefter ventede jeg på bussen med Andreas og så var jeg til min sidste guitartime :O Jeg lærte at spille "Glade Jul" :D

I morgen er der juleafslutning, vi skal spille pakkeleg og pigerne og jeg skal bytte julegaver, og klokken 10.45, skal vi ned og sige god jul til hinanden i gymnastiksalen :D Og så har jeg ellers fri klokken 11 ;-)

På lørdag skal jeg arbejde fra 12 - 16:30, og Andreas kommer klokken 17, og bliver til tirsdag morgen :')

Ingen kommentarer: