onsdag den 22. december 2010

internet igen! :)


mine nye støvler!

Jeg har haft en dejlig uge! Først: Jeg har ikke haft internet, men nu har vi haft en kabelmand ude!
Jeg har arbejdet lørdag, søndag, tirsdag og onsdag (i dag), udover det har jeg været sammen med Andreas, siden i lørdags, han tog hjem da jeg tog på arbejde i dag, ellers har han bare hygget med min familie imens jeg har arbejdet :) I søndags tog vi hjem til Andreas, og mandag aften gik vi hjemmefra klokken 20.15, og da klokken var 22:15, var vi i Svinninge.. Vi stod udenfor og ventede på toget mod Kalundborg i 1,5 time, og vi nåede heldigvis toget videre til Svinninge :) Da vi kom hjem fik vi varm kakao og så gik vi i seng :-)

I morgen tager jeg til Jylland i bus, for at fejre jul med mine bedsteforældre :) Så derfor er jeg i gang med at pakke :)

Ingen kommentarer: