søndag den 7. november 2010

Travl uge!

Jeg har endnu en travl uge på programmet, men det er den anden sidste uge hvor jeg har lavet for mange aftaler, end jeg kan overskue! Men jeg klarer det!

I går var jeg på arbejde klokken 5.30, det var hårdt, men min dejlige DaddyO kørte mig derop, fordi det øspøsregnede! Dejligt med sådan en far! Bagefter tog jeg hjem til Andreas og sov! Vi hyggede bare og så en masse gode film! Jeg elsker, at jeg kan være grim/morgenagtig med ham plus jeg kan grine med ham! Det er skønt! :-) Jeg blev hentet klokken 17, og så så jeg Friends med min far og skrællede æbler! Vi fik resterne af min lækre kartoffelsuppe + sirupskage med smørcreme, som jeg havde med fra arbejde i går, og nu vil jeg forsøge mig med noget papirsværk, som jeg viser, HVIS altså det lykkedes! ;-) Og så vil jeg spise noget æblegrød og gå i seng, jeg er riiiiiiigtig træt..

God søndag aften alle sammen!

Ingen kommentarer: