tirsdag den 16. november 2010

prøver.

Vi har har lige afleveret stil, blækregning og i dag havde vi en historieprøve og en samfundsfagprøve, som jeg bare var nødt til at skrive gode notater til, og terpe! Jeg synes det gik OK, og dagen gik stille og roligt :-) Jeg har været sammen med Andreas, og jeg kom hjem klokken 20, og har ordnet mine lektier.

Jeg har arbejdet hele weekenden fra 7 til 12, og i søndags tog vi med vores gamle naboer på et julemarked og bagefter ud til dem og spiste. Vi kørte først hjem klokken tolv, hvor jeg lige skulle have lavet det sidste blækregning :-) Hov! I går kom jeg tidligt hjem og skrev historienotater, så tog jeg til to timers dans, og lige bagefter passede jeg børn til klokken ti.

Lige nu sidder jeg og drikker te, og planlægger at gå i seng, jeg skal bare lige finde noget tøj til i morgen først..

Ingen kommentarer: