mandag den 8. november 2010

Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive her :)

sommerbillede af Eva og jeg, taget af den skønne Katrine! :)
jeg savner da en smule varmen!

Jeg har travlt! I dag har jeg været til dans, og i morgen skal jeg til bøjletandlæge i København (og et smut i Topshop og bruge mine 20% rabat)! På onsdag skal jeg endelig være sammen med Evapigen igen! :-D Og torsdag skal jeg til guitar, fredag skal jeg i biografen med min søde kæreste! :-* Lørdag og søndag skal jeg arbejde + at jeg skal ud at spise og på julemarked med nogle af vores gamle naboer! Uha! Og der er lige en stil til fredag, og en blækregning til mandag! :(

Men jeg klarer mig :-) I dag fik jeg lige et 12 med 0 fejl i min læseprøve og en trigonometri prøve, fik jeg én fejl, og det er helt nyt for mig og ikke min stærke side! Jeg er stolt! :-D


Ingen kommentarer: