tirsdag den 26. oktober 2010

bah!


Det var en af de ting jeg købte i Monki, sidste tirsdag til 400 kr.
Jeg havde den på til Andreas' 17 års fødselsdag i går.
Jeg kom som sagt til skade i går i idræt, i dag tog mig og min far til lægen og fandt ud af, at det var en kraftig forstuvning! Øv, så nu skal jeg gå med sådan en skinne i mindst en uge :( Og så er den dejlig blå og hævet :(

På grund af at vi skulle til lægen, kom jeg først i skole klokken 11, så skulle vi lige læse lidt samfundsfag om EU, og så fik vi frikvarter. Da vi så skulle skrive stil, havde jeg et problem, jeg kunne ikke holde på min blyant.. Så det endte med, at jeg lånte en computer fra en af drengene og skrev min stil på den, imens de andre knoklede med at skrive i hånden. Så havde vi tysk og det gik egentlig ret smertefrit, jeg fik ros for min oplæsning :-D
Efter det tog jeg ned på Holbæk station og ventede på Andreas, jeg snakkede lidt med mine veninder, og da han kom vendte alle pigerne sig om, så han næsten blev bange.. Hæhæ. Vi tog ud til hans farfar for at lave frikadeller, det var nu meget hyggeligt, vi snakkede en masse, jeg fik lavet matematik imens de lavede fars, så blev vi hentet og tog hjem til Andreas, for at stege dem, da vi havde spist, havde Andreas og jeg lige ti minutter for os selv inden jeg skulle med toget.. Men heldigvis skal han med mig hjem i morgen ;-)

På vej hjem i toget sad der sådan en thailænder eller jeg ved det ikke, en med asiatisk udseende og vinkede til mig, og han blev ved, selv da jeg var stået af, så sad han og glukkede ud af vinduet og vinkede til mig.. Meget mærkeligt, men alligevel ret hyggeligt :-)

Ingen kommentarer: