tirsdag den 17. august 2010

så har jeg tid? eller burde lave mine lektier.

fra venstre: Katrine, Sofie, Sofie og Katrine (mig)
Lige to dagens, jeg forklarer det første om lidt.. Først vil jeg lige fortælle om i går!
I går havde vi 9. klasses første idrætstime.. Og det var jeg lidt urolig for. Sidste år, altså i 8. klasses første idrætstime, forstuvede jeg mit håndled og gik med gips i cirka to uger.. Så selvfølgelig skulle der ske noget grumt.. Nå, altså, drengene fra min klasse går og kaster lidt med en amerikansk fodbold på vej ned til fodboldbanerne, imens vi venter på de sidste, og det er fint nok. Jeg går og snakker med en veninde på min venstre side, så jeg kigger til venstre, pludselig ud af det blå, rammer den amerikanske fodbold mig rent på højre side af mit ansigt, og jeg tager mig til næsen og går ind på den nærmeste toilet, Jonas, som var ham der havde kastet bolden, løber hen til mig og går med mig og det gør Katrine også, jeg kommer vand i mit ansigt, for det gør rimelig ondt! Vi tager vand på nogle papirer og går ned til de andre, alle kommer og spørger mig hvad der egentlig skete, og det hæver da også.. Jeg er med i idræt, men får ondt i hovedet og svag kvalme, og bliver derfor beordret ud fra banen, øvbøv, hvor kedeligt! Jeg sneg mig dog ind flere gange, men blev kaldt ud igen! Jeg dur ikke til at sidde alene og kigge! Det var altså det der skete, og det var min idrætslærer der mente at jeg måske havde en mild hjernerystelse ):
Bagefter tog jeg hjem til Camilla og vi bagte kanelsnegle til klassens time, og hyggede! Jeg fik også shoppet lidt med Camilla, da der var ophørsudsalg i Only! Kjolen på dagens er ny, og var sat ned med 30%.. Jeg fik også min praktikseddel tilbage fra Camillas mor, jeg skal i praktik som matematiklærer for en 1. klasse :')

I dag har vi fået taget skolebilleder, klassebillede og flipbillede, som er et fjollebillede, alle 9. og 10. klasserne på vores skole får taget.. Jeg har ikke set portrætfoto og klassebillede, men flipbillede blev genialt! Flipbillede er også forklaringen på øverste billede.. Vi var "perkere", altså indvandrere, og Sofie'rne var vores duller :-) Eftersom jeg skulle gå ti minutter før timen sluttede for at nå mit tog, fik jeg ikke taget makeupen af, og så sådan ud hele vejen hjem + det var øspøs regnvejj, og jeg havde ingen hætte, så det løb ned ad ansigtet, Julie som jeg har været sammen med, grinte af mig da hun så mig, men jeg fik fjernet det og fik tørt tøj på, da vi kom hjem..

Det har været en skøn dag! Nu vil jeg læse historie, hvis ikke jeg skal alt for sent i seng!

2 kommentarer:

nannafinch. sagde ...

superflot kjole!
og, så er det forresten rigtig fedt at være i praktik som lærer. det var jeg også i 9. klasse (;

Katrine Anna sagde ...

tusind tak!
jeg glæder mig bestemt også.. det var godt nok mit andet valg, men det var umuligt at komme i praktisk som psykolog.. men at være matematiklærer for en sød 1. klasse, lyder interessant (-: