mandag den 23. august 2010

mandag, yderst kreativt! + dagens!

dagens: shorts fra Only Love Collection
T-shirt fra H&M herreafdeling
strikcardigan fra bikbok
vintage bælte

I dag har været en dejlig dag, en meget hurtig skoledag, inkl. 2. idrætstimer! I idræt spillede vi softball, og jeg opdagede at det er en sport jeg er rimelig okay til plus jeg forstod spillet! Softball er lidt ligesom baseball, det er bare en større og lidt blødere bold! Bagefter var jeg sammen med Andreas, og han tog hjem for halvanden time siden! Mine forældre er kørt til Helsingør for at kigge på en bil, så mig og min lillebror er alene hjemme.. Lige nu sidder jeg og ser Ramasjang, men jeg tror jeg vil se "Vampire Suck", som jeg lige har fået :-) Har ingen forventninger overhovedet!

Fortsat god dag!

Ingen kommentarer: