onsdag den 11. august 2010

forsent igen!

Jeg har ikke fået blogget så meget, og det må I virkelig undskylde! Jeg har bare haft så travlt med skolestart :-) Vi har fået en masse bøger, og de blev bundet ind i går, og så var jeg i biografen og se Step Up 3D, den fortæller jeg mere om, om lidt. Jeg var sammen med Emilie og Sofie i mandags, det var første gang jeg mødte Emilie, og vi hyggede os virkelig meget! Jeg tog med hjem og sov hos Sofie, fordi vi først skulle møde klokken 9, dagen efter. Vi cyklede i skole om morgenen, 5 kilometer, det er ikke meget, men når man overhovedet ikke er vandt til det, så er det lidt varmt ;-)
Tirsdag efter skole tog jeg i biografen med en skøn veninde og så den nye Step Up 3D, den kan stærkt anbefales, nu er jeg jo selv en stor fan af dans i alle afskygninger :-) Man får selv helt lyst til at kunne sådan noget dans, og jeg overvejer da at finde et hold selv ;-)
I dag har været en stille og rolig dag, en skoledag på 6 timer, og så var det meningen, at jeg skulle hjem til en veninde efter skole, men hun er først færdig ved firetiden, så vi blev enige om at rykke det :-(
Jeg har tyve minutter i tog hjem fra skole, så det er noget så kedeligt, jeg har en klassekammerat, så det er da lidt bedre, men alligevel kedeligt :-) I dag kom en ældre dame hen til mig og spurgte om hun måtte låne min mobiltelefon, eftersom hun ikke ejede en selv, og det måtte hun da gerne, jeg trykkede nummeret for hende, og hun fik ringet til hendes veninde. Bagefter kom hun hen til mig med 10 kr. og sagde mange tak.. Senere tabte en mand noget fra sin trailer, og jeg bankede på ruden og fortalte ham det, det blev han ret glad for :-) Så jeg har gjort to gode gerninger i dag.

Nu vil jeg sætte mig og lave mine lektier, så jeg kan komme tidligt i seng i aften, jeg er nemlig vældig træt :-)

Jo, i går valgte jeg så også at smide min mobiltelefon ned i et toilet, overhovedet ikke med vilje, men den valgte så ikke at virke med vand i sig, så jeg har midlertidig lånt min fars nokia telefon, det er dog det samme nummer, fordi jeg var hurtig til at tage hukommelses- og simkort ud ;-)
Og jeg har også lige fået meldt mig til guitar :-D

Ingen kommentarer: