lørdag den 21. august 2010

Film (Y)

Jeg laver lige et hurtig indlæg inden jeg får gæster igen :-)

I går tog Josephine med hjem til mig og vi handlede lidt ind og satte os og så film - vi elsker at se film, og ser faktisk også film nu ;-) Mine forældre er på Fyn, så vi er alene hjemme med min lillebror, vi droppede at lave tortillas, og lavede i stedet en lækker salat med mozzarellaost og tomater ude fra vores eget bed, det smagte godt.. Vi endte med at se film til klokken et og så faldt vi i søvn.. Vi fik lavet morgenmad inkl. smoothies, det er bare dejligt med en smoothie til morgenmad!

Om lidt bliver Josephine hentet og så skal jeg have et bad og så kommer en af mine venner :-)
I morgen er der én uge til turen går til Tjekkiet, senere vil jeg lave et indlæg om vores planer indtil videre :-)

Lidt om elektronik! Jeg har endelig fået min iPhone til at virke, men "mit" kamera har zoom problemer, så det skal jeg lige have ordnet, jeg skal også snart have bestilt min Canon G11, way!

I går blev min dag lige så meget bedre, da jeg så jeg havde fået nye faste læsere :-D Tusind tak!

Ingen kommentarer: