søndag den 22. august 2010

dagens og et glad smil :-)

hvid top fra h&m
tørklæde fra kræmmermarked i Mørkøv
grå/sorte gamacher

bluse fundet i muttis gamle klæder
"hej, jeg er lige kommet hjem fra arbejde, men er nu endnu rigere end da jeg tog af sted til middag :-D"


I dag har jeg været på arbejde fra klokken 12 til 16.30.. det har været en hård dag, fordi jeg har vasket noget nær de 400-500 plader og sat dem på plads.. men jeg elsker mit arbejde, glade kunder, lækre brød og kager, meget søde kollegaer.. hvad mere kan man ønske sig? :-D
Nu vil jeg sætte mig til rette ovre i hjørnet af min seng og få klaret en masse lektier, så der er mindre at tænke på i ugen, jeg skal også lige have sat mærkater på mine nyindbundne bøger, og så skal jeg i gang med en pakkeliste til Tjekkiet :-) Det får jeg brug for, ellers glemmer jeg bare et eller andet.. I morgen har jeg fri klokken to (inkl. 2 idrætstimer, der forhåbentlig går bedre end sidst) , og så skal jeg mødes med A., og hjem til mig ;-)

Dagens tøj er ikke så inspirerende, fordi jeg bare smed det på og hoppede på cyklen til arbejde :-)

Jeg har også råd til mit kamera, men jeg er kommet i tvivl? Skal jeg købe et Canon G11 eller et Canon EOS 1000D? I må meget gerne komme med jeres meninger, for jeg er lidt rundforvirret :-)

Ingen kommentarer: