onsdag den 28. juli 2010

Hej folkens i blogverden :-)

Hej. Nu får I lige lidt basis ting at vide om mig. Mit navn er Katrine. Jeg er født d. 26. maj 1995, jeg er altså 15 år. I min fritid danser jeg og går delvist til spejder, og så arbejder jeg, det bliver jeg nødt til med mit forbrug ;-), det vil jeg højst sandsynligt komme ind på senere :-)
Jeg går på en privatskole og skal til at starte i 9. klasse :-) Jeg startede først på skolen i 6. klasse, fordi jeg ikke fik nok udfordring. Jeg går meget op i skolen og kan godt lide at gå i skole! Jeg er lidt af en shopaholic, jeg elsker at bruge penge, men jeg får tit at vide, at jeg er god til at finde "et godt fund". Jeg holder også meget af at læse bøger og at høre musik! Jeg arbejder i en Guldbager, og jeg elsker mit arbejde, jeg har arbejdet der i cirka 8 måneder.
Jeg bor sammen med min mor (50), far (53) og lillebror (12) og vores Garfield look-alike, kat Herkules i et parcelhus in en lille by.

Senere vil jeg fortælle om min ferie osv., men I skulle lige have en kort introduktion.